Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI

Pred uporabo strani morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Splošni pogoji spletne trgovine Zapeljiva.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Z uporabo te spletne strani se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da le-te ne uporabljate.

Upravljavec spletne trgovine Zapeljiva.si je podjetje Aton trg d.o.o., Arja vas 9/A, 3301 Petrovče, vpisano pri AJPES, matična št. 6011179000, davčna št. SI76252566. Podjetje Aton trg d.o.o. je davčni zavezanec.

Ob prijavi v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletne trgovine dostopa do svojega računa oz. pridobi pravico do nakupa. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Zapeljiva.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine in potrošnikom.

IZJAVA ZASEBNOSTI

Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi osebni podatki, ki jih obiskovalec posreduje bodo uporabljeni v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP) in eventualnimi možnimi spremembami ZVOP v prihodnosti. Podatki bodo vključeni v podatkovno bazo osebnih podatkov, uporabljeni pa bodo le za podatkovne baze, statistične analize in trženje naših storitev. Če želite prejemati naša obvestila o akcijskih artiklih, novostih, ipd., nam ob registraciji to potrdite (želim prejemati po elektronski pošti akcijske ponudbe, novosti, novice,..)

Upravljavec spletne trgovine jamči, da osebnih podatkov ne bo posredoval tretjim osebam.

NAČIN DOSTAVE BLAGA

Naročene artikle dostavljamo preko Pošte Slovenije in dostavne službe GLS. Če vas ob času dostave ni doma, poštar ali kurir pusti obvestilo o prispeli pošiljki s katerim lahko na pošti ali drugi dogovorjeni lokaciji prevzamete paket. Paket vas bo na pošti čakal največ 15 dni, v primeru dostave z GLS pa na dogovorjenem mestu 5 dni. Po preteku tega roka Pošta Slovenije oz. GLS pošiljko vrne nazaj k nam.

Velika večina artiklov, skoraj 90%, je vedno na zalogi, kar pomeni, da boste artikel iz zaloge prejeli v roku 1-3 delovnih dni. Povedano drugače, če boste naročili artikel s takšnim dobavnim rokom in naročilo vnesli na delovni dan do 15-te ure, bo takšne artikel skoraj zagotovo že naslednji delovni dan, dopoldne pri vas. Naročila oddana po 15-i uri bodo odposlana prvi naslednji delovni dan. Enako velja tudi za naročila oddana na dela prost dan.

Naročeni izdelki so zapakirani v NEVTRALNO EMBALAŽO, tako da na noben način ni vidna vsebina pošiljke. Kot pošiljatelj je navedeno podjetje Aton trg d.o.o.

V primeru, da ne želite dostavo na dom, vam bomo pošiljko poslali v vašo poštno poslovalnico kot “Poštno ležeče”. V postopku zaključevanja naročila morate v polje Opombe vpisati 'POŠTNO LEŽEČE'. V tem primeru domov ne prejmete nobenega obvestila o prispeli pošiljki. Ko vašo pošiljko odpremimo, vas tudi obvestimo, kdaj bo prispela na vašo pošto in jo lahko na njej prevzamete. Ob dvigu v poštni poslovalnici se samo predstavite in poveste, da vas čaka pošiljka ‘Poštno ležeče’. Tudi v tem primeru vas bo pošiljka čakala na pošti največ 15 dni.

ROK DOSTAVE BLAGA

Rok dostave blaga je za vsak artikel posebej razviden na podrobnostih posameznega artikla. Pri vsaki razpoložljivi varijanti (barva, velikost), ki je na voljo, je podatek o roku dobave (npr. dostava 1-3 delovne dni, dostava 10 delovnih dni,...). Rok dostave je mišljen od dneva vnosa naročila do dneva, ko je bilo blago prvič dano v dostavo, upoštevajoč delovne in ne koledarske dni.

STROŠKI POŠTNINE, PROVIZIJE

Za nakupe nad 40,00€ je poštnina BREZPLAČNA!

Za naročila manjša od 40,00€ znaša vaša soudeležba pri stroških pošiljanja 2,90€.
Pri plačilu po povzetju, v primeru plačila z gotovino plačate le vrednost naročila, brez kakršnih koli dorugih stroškov.

Pri plačilu po povzetju, z bančno kartico:

- Pošta Slovenije obračuna provizijo v višini 1,00€, ne glede na višini odkupnine.

- GLS obračuna provizijo v višini 1,43% od vrednosti odkupnine.

Pri plačilu po predračunu vam vaša banka, poleg vrednosti naročila, zaračuna še provizijo za plačilo preko UPN po trenutno veljavnem ceniku.

NAČINI PLAČILA, PLAČILNI POGOJI

Kupec se lahko v postopku zaključevanja naročila odloči med naslednjimi načini plačila:

- Po povzetju; Vrednost naročila kupec plača ob prevzemu naročenega blaga.

- Po predračunu UPN; Vrednost naročila kupec plača v naprej preko spletne banke, ali s pomočjo UPN obrazca na plačilnih mestih, kjer je to mogoče npr. banka, pošta,....

- Z bančno kartico oz. PayPal računom; Vrednost naročila kupec plača v naprej. Če že ima odprt PayPal račun, s prijavo vanj izvede plačilo. Če želi plačati z bančno kartico, ga postopek vodi v odprtje PayPal računa.

NAČINI ODDAJE NAROČILA

Kupec lahko odda naročilo na različne načine:

- Z vnosom naročila vspletno trgovino www.zapeljiva.si.

- S sporočilom po elektronski pošti, v katerem naveden svoje podatke (ime in priimek, ulica in hišna št., poštna št., naziv pošte, e-poštni naslov, št.mobilnega telefona) in artikle (naziv artikla, barva, velikost), ki jih želi naročiti. Poleg tega mora kupec navesti tudi način plačila in način dostave.

- Preko telefona, pri čemer plača stroške pogovora po trenutno veljanjem ceniku telefonskega operaterja, pri katerem ima sklenjeno naročniško razmerje. Tudi pri tem načinu oddaje naročila kupec sporoči vse podatke, ki so navedeni v prejšnji alinej (oddaja naročila po elektronski pošti).

POSTOPEK ODDAJE NAROČILA V SPLETNI TRGOVINI ZAPELJIVA.SI

Izberete artikel, ki ga želite naročiti, vstopite vanj tako, da vidite njegov opis.

V padajočem menuju (Velikost:, Barva:), ki se nahaja desno od slike, morate izbrati ustrezno velikost ali barvo, ki jo želite naročiti. Ko to izberete, kliknete na gumb 'Dodaj v košarico' in s tem artikel dodate v svojo nakupovalno košarico.

Prikaže se vam košarica, v kateri je artikel, ki ste ga izbrali. Če želite dodati še druge artikle, zaprete košarico in ponavljate prej opisan postopek dodajanja artiklov v košarico, dokler ne dodate vseh željenih artiklov.

Popravljanje vsebine košarice

Preden vstopite v postopek zaključevanja naročila, lahko kadar koli pregledujete vsebino košarice in jo po želji tudi popravljate. V košarico vstopite tako, da kliknete na ikono nakupovalne vrečke (Moja košarica), ki se nahaja v zgornjem desnem delu ekrana.

Artikle lahko iz košarice izbrišete s klikom na rdeč krogec z belim križcem, desno od naziva posameznega artikla. Artiklom v košarici lahko spremenite izbrano barvo ali velikost s klikom na padajoč menu in izborom druge barve ali velikosti.

Zaključevanje naročila

Ko zaključite z nabiranjem artiklov in so v košarici artikli, ki jih želite naročiti, kliknete na gumb 'Oddaj naročilo'.

Odpre se novo okno, kjer se odločite ali boste nakupovali kot gost, ali se boste registrirali, v primeru, da ste se v preteklosti že registrirali, izberete opcijo prijava in vnesete svoje prijavne podatke. Po potrditvi tega koraka se odpre novo okno. Če ste se prijavili ali registrirali se vam prikažejo vaši podatki, če pa nakupujete kot gost, tu vnesete vaše podatke.

V naslenjdnjem koraku izberete Način dostave in v zadnjem še Način plačila. Ko v tem zadnjem oknu kliknete na gumb Oddaj naročilo, je naročilo oddano, vi pa v roku minute ali dveh prejmete potrditveno sporočilo na vaš e-poštni naslov, ki ste ga navedli med vašimi podatki.

Če pa bodo vseeno kakšne težave pri naročanju, nas lahko pokličete na 059 699 797 ali 041 528 289 in vam bomo pomagali zaključiti naročilo.

Vsa naročila so trajno shranjena v elektronski obliki.

Registrirani kupci si lahko vsa svoja naročila ogledajo kadar koli. V zgornjem, desnem delu ekrana je gumb 'Moj račun'. S klikom nanj se odpre okno, v katerem v prvi vrstici izberete opcijo 'Naročila'. Odpre se novo okno v katerega je potrebno vpisati prijavne podatke (e-pošta, geslo). Po kliku na gumb 'Prijava' se odpre seznam vseh kupčevih naročil.

Neregistrirani kupci lahko vidijo svoja naročila na način, da na mail info@zapeljiva.si pošljejo svoje podatke (ime in priimek, naslov, pošta) in zraven dopišejo katera svoja naročila želijo prejeti. Vsa željena naročila, določenega kupca bodo poslana v pdf obliki preko elektronske pošte v roku 24 ur.

POGOJI POSLOVANJA

REGISTRACIJA

Registracija ni pogoj za nakup, je pa zaželjena, saj se na ta način izognete ponovnemu vnosu vaših podatkov pri naslednjih naročilih. Osebni podatki kupcev bodo varovani in se bodo uporabljali izključno za obdelavo naročil, v skladu z Izjavo zasebnosti in nikoli ne bodo posredovani tretji osebi.

CENE

Vse cene so v € in vsebujejo 22% DDV.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca, kot za kupca.
Upravljavec spletne trgovine Zapeljiva.si si pridružuje pravico do spremembe cen, brez predhodnega obvestila.

NAROČILO, POPPRAVEK ALI PREKLIC NAROČILA

Naročila se spremljajo preko spletnega vmesnika.
Po oddaji naročila, kupec prejme potrdilo naročila na svoj e-poštni naslov. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v roku 2 ur po prejeti potrditvi naročila. Preklic naročila mora kupec poslati na elektronski naslov info@zapeljiva.si. V primeru, da naročnik v tem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med naročnikom in spletno trgovino Zapeljiva.si nepreklicno sklenjena.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje: Aton trg d.o.o., Arja vas 9/A, 3301 Petrovče, tel: 059 699 797, 041 528 289, info@zapeljiva.si, o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec, ki ga lahko naloži in natisne s klikom TUKAJ! (Ker je obrazec v .pdf obliki, mora biti, za ogled in tiskanje obrazca, na računalniku nameščen brezplačni program Adobe Acrobat Reader, ki si ga lahko brezplačno naložite s spleta.) Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe

- Naročeno blago še ni bilo poslano: Če potrošnik odstopi od te pogodbe preden mu je bilo poslano naročeno blago, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 5 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila (vrednost blaga in morebitne stroške poštnine).

- Naročeno blago je kupec že prejel: Če potrošnik odstopi od te pogodbe po prejemu naročenega blaga, mora blago nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni ter nepoškodovani embalaži, odposlati podjetju v 14 dneh po odposlanem sporočilu o odstopu od pogodbe. Podjetje mu brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja vrnjenega blaga povrne vsa prejeta plačila.

Vračilo plačil podjetje izvede z nakazilom na transakcijski račun potrošnika, v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

Potrošnik blago vrne na naslov podjetja brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Če blaga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti na običajen način po pošti: Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. Strošek vračila blaga predvidoma ne presega 2000 EUR.

Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

Blago, ki je v prodajnem programu spletne trgovine www.zapeljiva.si ne zapade pod nobeno vrsto blaga, opredeljenih v 5. Odstavku 43.č člena ZVPot, zato neobstoj pravice do odstopa od pogodbe za blago iz spletne trgovine www.zapeljiva.si ne velja.

ZAMENJAVA IN VRAČILO BLAGA, KI NE USTREZA

V primeru, da prejmete blago, ki vam ne ustreza zaradi velikosti, barve ali kroja, ga lahko vrnete. Pogoj za vračilo je, da je:

- blago nepoškodovano,

- nenošeno in neoprano ter nima sledov poskušanja (madeži ličil, telesni vonj, vonj po deodorantih ali parfumih),

- v originalni embalaži.

Če kateri koli izmed gornjih pogojev ni izpolnjen lahko zavrnemo takšno pošiljko, oz. jo po dogovoru s kupcem vseeno prejmemo, vendar proti plačilu stroškov popravila, čiščenja ali nadomestitve originalne embalaže.

V izogib temu vas prosimo, da oblačilo najprej poskusite in šele, če vam ustreza operete. Pri poskušanju bodite pozorni, da to počnete nenaličeni in brez uporabe deodoranta oz. parfuma.

Če vam prejet artikel ne ustreza, ga lahko zamenjate ali se odločite za vračilo kupnine.

MENJAVA

Menjava je za vas BREZPLAČNA, saj jo organiziramo tako, da vam preko dostavne službe GLS pošljemo artikle, ki ste jih izbrali v zamenjavo. S kurirjem tako samo izmenjate pošiljki. Vi njemu izročite pošiljko z artikli, ki jih želite vrniti, on pa vam pošiljko z artikli, ki ste jih izbrali za zamenjavo. S sporočilo na naš mail info@zapeljiva.si, nam sporočite, katere artikle želite vrniti in za katere jih želite zamenjati.

Pri menjavi se ni potrebno omejevati z vrednostjo vrnjenega, saj bomo morebitno razliko obračunali pri menjavi. Če bo artikel, ki ga želite v zamenjavo cenejši, vam bomo razliko vrnili, če pa bo dražji jo boste doplačali.

VRAČILO KUPNINE

V primeru vračila kupnine, na kopijo računa dopišite št. vašega TRR. Pošiljko pošljite nazaj k nam in sicer na naslov, ki je naveden na računu: Aton trg d.o.o., Arja vas 9/A, 3301 Petrovče.

Pošiljk s storitvijo odkupnina ne moremo sprejeti!

REKLAMACIJE

V primeru, da prejmete poškodovan izdelek ali se vsebina pošiljke ne ujema s pripadajočim računom, Vas prosimo, da nas o tem obvestite na info@zapeljiva.si.

STVARNA NAPAKA
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake.
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.

PROSTOVOLJNA GARANCIJA

Podjetje ne nudi prostovoljne garancije.

PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Prodajalec bo v petih delovnih dneh od prejema vrnjenega blaga rešil reklamacijo ali obvestil potrošnika o postopku reševanja.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru, da sporazumna, medsebojna rešitev spora med prodajalcem in potrošnikom ni izvedljiva, je za reševanje sporov je pristojno Sodišče v Celju. Za hitrejše reševanje je na voljo spletni portal Spletno reševanje sporov, ki je na voljo na povezavi

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?...

LASTNIŠTVO IZDELKOV

Izdelki so do dokončnega plačila kupca v lasti prodajalca.

GARANCIJA

Garancijo izdelkov zagotavljamo v skladu s predpisi in zakoni.