Šport ima številne pozitivne učinke na naše telo. Ne pomaga samo pri oblikovanju lepe postave, ampak naj bi zmanjševal tudi občutek lakote.lačna ženska pred praznim krožnikom

Kdor še ni našel pravega pogona za šport, morda vas prepričajo zadnji rezultati britanske študije, ki je bila objavljena v reviji Medicine and Science In Sports and Exercise. Strokovnjaki Loughborough University so ugotovili, da vadba upočasni lakoto. V skladu s tem vadba poveča porabo kalorij in hkrati zmanjša njihov vnos, kar pomeni ‘dvojno dieto’.

Študija: Šport zmanjša občutek lakote

Predmet študije sta bili dve skupini: ena je bila vključena v posebno dieto, druga pa je opravila 90-minutno vadbo na tekaški stezi. Nato sta si obe skupini privoščili hrano iz menuja ‘kolikor-lahko-poješ’.

Rezultati študije so bili sledeči: ‘športniki’ so v povprečju pojedli eno tretjino manj kalorij (663) v primerjavi z ‘nešportniki’ (947). Znanstveniki pripisujejo rezultat dvema hormonoma, in sicer: pri športni aktivnosti se po eni strani zmanjša količina grelina, hormona, ki povečuje občutek lakote, po drugi strani pa se poveča izločanje peptida YY, hormona, ki lakoto zavira. Pri ljudeh, ki so na dieti, pa je stanje ravno obratno.

Učinki so vidni le ob redni vadbi Že prejšnje študije so pokazale, da intenzivna športna aktivnost zmanjša količino grelina. Znano je tudi, da se omenjen učinek ne pojavi ob lahkotnejši vadbi, ampak ob precej bolj intenzivni. Seveda je takšna vadba mogoča izključno pod pogojem, da pred tem obstaja že dovolj dobra osnova. Uravnotežena prehrana je zato vedno boljša v primerjavi z dieto, saj je ključ do zdrave in idealne telesne teže.uravnotežena prehrana