Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI

Pred uporabo strani morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Splošni pogoji spletne trgovine Zapeljiva.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Z uporabo te spletne strani se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da le-te ne uporabljate.

Upravljavec spletne trgovine Zapeljiva.si je podjetje Aton trg d.o.o.

Ob prijavi v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletne trgovine dostopa do svojega računa oz. pridobi pravico do nakupa. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Zapeljiva.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine in potrošnikom.

IZJAVA ZASEBNOSTI

Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi osebni podatki, ki jih obiskovalec posreduje bodo uporabljeni v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP) in eventualnimi možnimi spremembami ZVOP v prihodnosti. Podatki bodo vključeni v podatkovno bazo osebnih podatkov, uporabljeni pa bodo le za podatkovne baze, statistične analize in trženje naših storitev. Če želite prejemati naša obvestila o akcijskih artiklih, novostih, ipd., nam ob registraciji to potrdite (želim prejemati po elektronski pošti akcijske ponudbe, novosti, novice,..)

Upravljavec spletne trgovine jamči, da osebnih podatkov ne bo posredoval tretjim osebam.

DOSTAVA

Velika večina izdelkov, ki se nahajajo v naši spletni trgovini je na zalogi. V primeru, da trenutno izdelka nimamo na zalogi je ob izdelku naveden “rok dobave”, ki določa rok v katerem vam bomo izdelek dobavili.
Izdelke naročene od ponedeljka do petka do 15:00 ure in v soboto do 10:00 ure bomo odposlali še isti dan, kar pomeni, da pošiljko prejmete že naslednji delovni dan. (Pošta Slovenije si pridržuje pravico do dostave najkasneje v 3 dneh). Kasnejša naročila bodo odposlana prvi naslednji delovni dan. Enako velja tudi za naročila oddana na nedeljo ali praznik.

Naročeni izdelki so zapakirani v NEVTRALNO EMBALAŽO, tako da na noben način ni vidna vsebina pošiljke. Kot pošiljatelj je navedeno podjetje Aton trg d.o.o.

Pošiljke dostavlja Pošta Slovenije kurirska služba GLS. Če vas ob času dostave ni doma, poštar ali kurir pusti obvestilo o prispeli pošiljki s katerim lahko na pošti ali drugi dogovorjeni lokaciji prevzamete paket. Paket vas bo na pošti čakal največ 15 dni. Po preteku tega roka Pošta Slovenije pošiljko vrne nazaj k nam.

V primeru, da ne želite dostavo na dom, vam bomo pošiljko poslali v vašo poštno poslovalnico kot “Poštno ležeče”. V postopku zaključevanja naročila morate v polje Opombe vpisati 'POŠTNO LEŽEČE'. V tem primeru domov ne prejmete nobenega obvestila o prispeli pošiljki. Ko vašo pošiljko odpremimo, vas tudi obvestimo, kdaj bo prispela na vašo pošto in jo lahko greste prevzet. Ob dvigu v poštni poslovalnici se samo predstavite in poveste, da vas čaka pošiljka ‘Poštno ležeče’. Tudi v tem primeru vas bo pošiljka čakala na pošti največ 15 dni.

STROŠKI POŠTNINE

Za nakupe nad 40,00€ je poštnina BREZPLAČNA!

Za naročila manjša od 40,00€ znaša vaša soudeležba pri stroških pošiljanja 2,90€.
Pri plačilu po povzetju plačate Pošti Slovenije provizijo za prenos denarja, ki znaša 1,05€ za naročila do 96,00€, za večja naročila pa 1% od zneska kupnine. Plačilu provizije Pošti Slovenije se kupec lahko izognete, če vrednost naročila plačate po predračunu, z bančno kartico ali preko PayPal računa.

POGOJI POSLOVANJA

REGISTRACIJA

Registracija ni pogoj za nakup, je pa zaželjena, saj se na ta način izognete ponovnemu vnosu vaših podatkov pri naslednjih naročilih. Osebni podatki kupcev bodo varovani in se bodo uporabljali izključno za obdelavo naročil in v skladu z Izjavo zasebnosti.

CENE

Vse cene so v € in vsebujejo 22% DDV.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca, kot za kupca.
Upravljavec spletne trgovine Zapeljiva.si si pridružuje pravico do spremembe cen, brez predhodnega obvestila.

NAROČILO, PREKLIC NAROČILA

Naročila se spremljajo preko spletnega vmesnika.
Po oddaji naročila, kupec prejme potrdilo naročila na svoj e-poštni naslov. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v roku 2 ur po prejeti potrditvi naročila. Preklic naročila mora kupec poslati na elektronski naslov info@zapeljiva.si. V primeru, da naročnik v tem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med naročnikom in spletno trgovino Zapeljiva.si nepreklicno sklenjena.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

V primeru, če kupec po prejemu blaga želi odstopiti od pogodbe oz. vrniti prodajalcu blago, lahko to stori na osnovi 43. člena zakona o varstvu potrošnikov. Kupec mora o nameravanem vračilu pisno obvestiti prodajalca, najkasneje v 8 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov info@zapeljiva.si. Blago mora vrniti nepoškodovano, zapakirano v originalni embalaži, neuporabljeno in neoprano v nadaljnjih 14 dneh. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.
Če kupec v roku 8 dni, pismeno na e-poštni naslov info@zapeljiva.si, ne sporoči, da je prevzel poškodovano blago oz. blago v zmanjšani količini, s svojim podpisom pri prevzemu pošiljke potrjuje, da je prevzel brezhibno blago in v količini, ki jo je naročil.
V primeru mehanskih poškodbah, ki niso nastale ko posledica neprimernega ravnanja s strani kupca, se reklamacije upoštevajo. Vse ostale potencialne nepravilnosti oz. reklamacije skrbno rešujemo skupaj v sodelovanju s kupcem na, za njega najboljši možni, način in rešitev.
V primeru vračila blaga, se kupec in prodajalec dogovorita za zamenjavo blaga z drugim blagom oz. vračilo denarja preko poštne nakaznice ali nakazila na transakcijski računa kupca.

ZAMENJAVA IN VRAČILO BLAGA, KI NE USTREZA

V primeru, da prejmete blago, ki vam ne ustreza zaradi velikosti, barve, kroja ali vam preprosto ni všeč, ga lahko vrnete. Pogoj za vračilo je, da je:

- blago nepoškodovano

- nenošeno in neoprano

- v originalni embalaži.

Pri menjavi se ni potrebno omejevati z vrednostjo vrnjenega, saj bomo morebitno razliko obračunali pri menjavi. Če bo artikel, ki ga želite v zamenjavo cenejši, vam bomo razliko vrnili, če pa bo dražji jo boste doplačali.

Zamenjava je za vas BREZPLAČNA, saj jo organiziramo tako, da vam preko dostavne službe GLS pošljemo artikle, ki ste jih izbrali v zamenjavo. S kurirjem tako samo izmenjata pošiljki. Vi njemu izročite pošiljko z artikli, ki jih želite vrniti, on pa vam pošiljko z artikli, ki ste jih izbrali za zamenjavo. Vi nam samo pošljete sporočilo na info@zapeljiva.si, vse ostalo uredimo mi.

V primeru vračila kupnine, na kopijo računa dopišite št. vašega TRR. Če je naročilo vsebovalo več artiklov in je bilo v vrednosti višji od 40,00€ ter je kupec vrnil vse artikle iz naročila, se vrnjena kupnina zmanjša za manipulacijske stroške v višini 2,90€. Kupnino nakažemo na TRR v roku 5 delovnih dni.

Pošiljko pošljite nazaj k nam in sicer na naslov, ki je naveden na računu: Aton trg d.o.o., Arja vas 9/A, 3301 Petrovče.

Pošiljk s storitvijo odkupnina ne moremo sprejeti.

REKLAMACIJE

V primeru, da prejmete poškodovan izdelek ali se vsebina pošiljke ne ujema s pripadajočim računom, Vas prosimo, da nas o tem obvestite na info@zapeljiva.si.

PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Za reševanje sporov je pristojno Sodišče v Celju.

LASTNIŠTVO IZDELKOV

Izdelki so do dokončnega plačila kupca v lasti prodajalca.

GARANCIJA

Garancijo izdelkov zagotavljamo v skladu s predpisi in zakoni.